15. jaanuar 2020

7. klassi kootud kirikindad


Pärast sügisvaheaega tegime seitsmendikega esmast tutvust ringselt kudumise ja kirjamise ehk mitmevärviliselt kudumisega. Kes jõuluteemalist kuuseehet ei soovinud kududa, siis võttis ette kinnaste kudumise. Nii keerulisi mustrivalikut ja suurt õhinat pole kinnaste kudumisel ammu nähtud! Vaadake ja veenduge ise! 

Juhendaja: Lisete Lige

VAATA EDASI!


"Kõige rohkem meeldis mulle kinda keskosa (laba) kudumine."

"Minu jaoks oli mustri jälgimine raske, sest vahepeal läks sassi ja siis oli vaja silmuseid üle lugeda ja harutada."

"Mulle meeldis kõik, sest kudumine on rahustav tegevus."

"Alguses oli mustriga raske harjuda, aga aja jooksul muutus see kergemaks."

"Kõige rohkem meeldis see, et õppisin ja tegin midagi täiesti uut."

"Minu jaoks oli raske aja planeerimine. Aga pöidla osa meeldis väga teha, sest seal ei pidanud mustrit järgima."

"Mul on nüüd oma kodukoha mustriga kindad, mida kanda!"















Kommentaare ei ole: