17. jaanuar 2020

6. klasside kootud sallid


Kui oktoobri lõpul arutasime kuuendikega, et kas pigem õpime erinevaid mustreid ja valmistame nendest lapikestest palli või muu mänguasja või võtame ette salli kudumise, siis selle viimase osas oli klassiruum entusiasmist pungil! Mis siis, et väiksema mänguasja oleks kiiremini ja lihtsama vaevaga valmis saanud, ikkagi võtsime selle ajamahuka kudumistöö ette. Ligi kaks kuud sai käsitöötundides istutud igas võimalikus asendis, et päris oma tehtud sall valmis saada. Mõõtu õpetaja ette ei andnud, vaid igaüks võis valmistada vastavalt enda unistustele nii laia ja pika salli, kui käed suutsid teha. Küll sai taustaks jõululaule kuulatud ja küll kodunduse teemalisi videosid vaadatud. Kes õpetaja soovituste kohaselt valis suuremad vardad ja lõnga, siis töö edenes jõudsalt, kuid siiski oli neid, kes ka kuuse all veidi kuduma pidid, et hiljemalt uueks aastaks oma sall valmis saada. Vaadake ja veenduge ise, kui uhke tööga 6. klasside õpilased hakkama said! Sooniku- ja pärlkoe mustrites torusallid on Teie ees!
Juhendaja: Lisete Lige

VAATA LISAKS!!


"Salli kudumise juures meeldis mulle kõige rohkem see, et sai rahulikult tunnitööd teha. See leevendas stressi. Kudumine on ajule väga kasulik töö." 

"Mulle meeldis, et muster oli lihtne ja meeldejääv."

"Kui kudusin, siis oli mõnus "chill" tunne ja rõõmsam meel."

"Alguses ma ei osanud üldse pahempidist silmust, aga salli kudumise ajal sain selle hästi selgeks!"

"Raskeks tegi asja see, et pikapeale muutus see natuke igavaks."

"Mulle meeldis proovida uut mustrit teha."

"Algus oli raske, aga pärast läks juba sujuvalt ja mulle päris meeldis."

"Mulle meeldis see, et see polnud minu jaoks liiga raske ja see läks päris kiirelt - sellepärast ma ka nautisin seda. Sain samal ajal kodus ka telerit vaadata, see oli tore."

"Keeruline oli see, et pärlkoes võis mul lihtsalt järg ära kaduda ja muster sassi minna. Kui kodus läks sassi, siis polnud ka kelleltki abi küsida."

"Mulle nii meeldis omaette vaikselt kududa ja vaadata, kuidas töö kasvab."

"See oli kasulik ajaviide."

"Nii tore, et seda tööd saan pärast millegi jaoks kasutada ja ise kanda."










Kommentaare ei ole: