14. jaanuar 2020

8. klasside kootud palmikutega mütsid


Novembri algul vahetasime kaheksandikega heegelnõela kudumisvarraste vastu ning tegime tutvust palmikutega. Väike harjutustöö tehtud, asusimegi mütsi kudumise juurde. Valitud sai keskmisest paksem lõng ja vardad, et töö kiiremini edeneks. Ajakulu, mis kudumisele kulus, oli päris suur, kuid siiski oli tore näha iganädalast mütsi kasvamist. Keerulisemaks osutus paraja mütsi silmuste välja arvutamine ning töö lõpetamine. Nüüdseks soojendavad mütsid juba päid. 
Lihtsalt vaadake, kui osavad õpilased! Ütleme nüüd koos "EI" odavale ja ebakvaliteetsele poemütsile!

Juhendaja: Lisete Lige

VAATA EDASI!


Õpilaste enda mõtteid mütside kudumise kohta nii tunnis kui kodus:

"Rasket midagi ei olnudki, õppisin silmuseid paremini kahandama. Meeldis see, et sain jälgida, kuidas töö muudkui rohkem mütsiks kasvas. Praktilise poole pealt meeldis lihtsalt kududa :)"

"Midagi väga keerulist ei olnud, aga palmiku kudumine oli veidi raskem, sest silmused kippusid veidi pingule minema. Mulle meeldis mütsi rahulikult kududa ja võtta aega."

"Terve kudumisprotsessi meeldis, sai tuletada meelde, kuidas kudumine käis ning sain vilumust juurde."

"Kõige rohkem meeldis ja motiveeris mind see mõte, et ma saan enda kootud mütsi, kuid üldiselt meeldis kogu see kudumise protsess."

"Mulle meeldis oma arenemise märkamine ja uute oskuste saamine."

"Minu jaoks oli raske ühtlaselt töö tegemine. Ma ei arvanud, et teen mustrit nii kindlakäeliselt. Lõpptulemusega olen aga rahul ja saan mütsi anda oma õele. Mulle meeldis see, et nägin, kuidas töö kasvas ja et me saime ise mustri valida. Samuti meeldis, et meil oli kindel töökava, mis aitas palju."

"Mulle meeldis rahulikult istuda ja samal ajal muusikat kuulata või oma lemmiksarja vaadata."

"Mulle meeldis näha, kuidas mul iga reaga aina rohkem mu töö mütsi meenutas ja muster edenes. Enamasti oli selle kudumine rahustav, sest tundsin, et teen midagi kasulikku oma vaba ajaga."

"Mulle meeldis kõige rohkem palmiku tegemine, sest see muster tuli väga hästi välja."

"Mulle meeldis see, et oli aega rahulikult teha ja valida endale just see muster, mis meeldis. Lisaks on minu meelest tore, kui töö saab valmis ja oled enda kätega midagi teinud."













Kommentaare ei ole: