8. detsember 2020

5. - ja 6. klasside kootud peapaelad ja sallid


Milline aastaaeg on veel õigem kudumiseks, kui mitte sügis!!

Panime näpud nobedasti tööle ja 5ndikud esmakordselt, 6ndikud juba osavate kudujatena, valmistasid imekenad kudumid - ohtralt salle ja peapaelu, millest paljud kaunistavad õuevahetundides ka õpilaste päid ja kaelu - jesssss!!!!



Äärmiselt sooja tunnet tekitav ja emotsionaalne oli ka lugeda noorte eneseanalüüse tehtud töödest. Kuna kuduvaid käepaare oli kokku üle 80, siis loomulikult oli igasuguseid eripalgelisi kokkuvõtted - tüütu ja mõttetu tegevuse iseloomustamisest kuni tugevalt fännava, juba peapaela tellimusi vastuvõtmise kirjeldamisest. Siinkohal ka valik õpilaste mõtetest ning piltidest, mis on kõik õpilaste endi tehtud! Mõnusat lugemist ja silmailu!

Juhendaja: Kristiin Sidok 

“Ma korraks alguses harutasin 6 cm üles ja arvasin, et see on katastroof. Õnneks olukord lahenes ning mõistsin, et kõik on võimalik, kui sa selle poole püüad. Vahepeal läksin pabinasse, kuna iga samm, mida oleksin valesti teinud, võis otsustada mu töö tulemuse ning väljanägemise. Ütlen ausalt ja veendunult, et ületasin end kõvasti.” 


VAATA JA LOE LISAKS


“Algul oli raske, kuna polnud kaua aega kudunud. Ajapikku sain õige tunde kätte ja kõik sujus hästi. Vahel väsisid käes ära ja pidin pausi pidama. Teistel juhtudel tüdinesin kudumisest ära, kuid teadsin, et tahan peapaela igal juhul valmis saada, seega püüdlesin edasi.”

“Kudumine on lihtne, aga vahepeal ikka tüütu kah. Kui kudusin, siis kudusin ikka iga korda hea tujuga.”

“Olin väga motiveeritud, sest tahtsin oma salliga kokkusobivat peapaela teha. Mul oli ettekujutus sellest tööst ja see motiveeris mind.”

“Töö kulges super hästi ja kohe kui tekkis vaba hetk, tahtsin ma kududa.”

“Jäin tööga ülimalt rahule, kuna see tuli palju ilusam välja, kui olin oodanud. Kartsin, et peapael tuleb liiga lai või teen mingi suure vea, mida lõppedes väga näha jääb - õnneks ei teinud.”

“Ma kartsin, et ma teen halvemini, sest ma arvasin, et ma ei oska üldse kududa.”

“See töö oli täpselt õige raskusega, sest see ei võtnud liiga kaua aega ja minu valitud muster oli ka päris kerge. Mulle ei meeldi kudumine üldse, aga kuna olin eelnevalt talveks peapaela tahtnud, siis olin üpris motiveeritud.”

“Olin alati motiveeritud kuduma, kuid probleemiks tuli kas see, et unustasin sellega tegeleda või et käed kudumisest valutasid.”

“Töö tuli välja nii nagu tahtsin, mulle meeldib see peapael ning töö ei valmistanud pettumusi. Kinkisin selle peapaela oma vanaemale. Kudumine on lõbus, aga normaalselt ma sellega ei tegele.”

“Minu arvates tuli töö isegi oodatust parem välja. Ma küll teadsin, et mul tekivad väikesed vead, kuid üldjuhul tuli peapael täitsa ilus ja hea laiusega. Olen oma tööga rahul.”

“Alguses, kui ma hakkasin kuduma, siis mõtlesin, et seda tööd ma küll valmis ei saa, aga siis kui peapael sai valmis, siis mõtlesin, et tegelikult oleks võinud vardad teleka ees kätte küll võtta ja mõne rea kududa.

“Kudumine on tegelikult päris tore. Ma alguses läksin selle peale väga närvi ja ma ei tahtnud seda teha, aga kui ma pärast tunde koju läksin ja rahulikult proovisin ja harjutasin, siis ma sain sellest aru ning see oli tegelikult päris äge ning järgmine kord ma arvan, et ma võiksin seda uuesti teha küll. Alguses arvasin, et see peapael tuleb mul väga kole, kuid tegelikult tuli väga ilus. Mulle on isegi tehtud juba tellimusi, kes sooviksid ka jõuludeks endale peapaela.”

“Algus…. see oli keeruline… aga sain tehtud!”

























































Kommentaare ei ole: