13. november 2013

9C klassi projektitööd teemal "palmikud ja/või nupud"

Suur rõõm on näha niivõrd palju ilusaid töid, mis on valminud õppeaasta esimese kahe kuu jooksul. Loodan südamest, et enamik valminud töödest leiab ka kasutust.


VAATA KÕIKI TÖID!



GRETE: "Mulle meeldis selle mütsi kudumine. Idee oli mul kohe olemas ning ka koht sahtlis, kust puudus soe talvemüts. Kõige keerulisem oli lõnga leidmine, kuna teadsin kindlalt, et tahan sinepikollast lõnga ning käisin selle leidmiseks kolm käsitööpoodi läbi."

VANESSA: "Oma mütsi tehes õppisin palmikuid tegema, mis osutus arvatust lihtsamaks. Nii sattusingi hoogu ja kudusin mütsi valmis. Ise olen lõpptulemusega rahul ning enda arust tuli ilus müts."

RIINE: "Mütsi kudumine võib esmapilgul tunduda raske, kuid tegelikult on see jõukohane kõigile. Kokku kulus mütsi kavandamisest valmis asjani 15-20 töötundi. Olen rahul sellega, et kavandatud müts on suhteliselt sarnane tegeliku mütsiga."

IRIS: "Alguses arvasin, et mütsi kudumine on raske, kuid kui tunnetus on käes, siis kududa enam raske ei ole."

LAURA

KRISTIN: "Töö käigus minu mütsi kavand muutus. Oli küll väiksemaid apsakaid, kuid neid on iga töö juures ning just need teevadki töö eriliseks."

ILONA: "Kuigi palmikutega salli kudumine võib esmapilgul tunduda päris kerge, siis tegelikult peab selle väga läbi mõtlema."

EIKE

JESSICA

ELISA: "Mulle väga meeldis teha seda mütsi, kuna esimest korda tundus mulle, et midagi tuleb välja. Ma arvan, et ma hakkan seda kindlasti kandma."

ANNA

SUME: "Peale vaadats on müts päris kena, aga peas näeb välja kentsakas - kinkisin mütsi oma isale."

Kommentaare ei ole: