2. detsember 2013

7. klasside suurepärased ja soojad kirikindad

Ilmselt on selline mõttetera, nagu see, et olen õpetajana siiralt õnnelik ja rahul oma õpilastega, vist juba mitmeid kordi siin blogiveergudel läbi käinud. Küll aga ei väsi ma kordamast ning kordamine on ju tarkuse ema. Tõeliselt tore on näha, kuidas üksteise järel valmivad lihtsalt suurepärased, niivõrd inspireerivad ja hästi tehtud kirikindad ning südames on heldimus, kui õpilane ei taha mulle anda oma kindaid näitusele, kuna pelgab sõrmede külmetamist. 


Järjekordselt - kõik pildid on õpilaste endi jäädvustatud - nende kriitilise meele ja fotograafi pilgu tulemus. 

Milline on Sinu lemmik kindapaar? Miks just selline valik?

ANITA: "Värvid valisin kontrastsed, et mustrit oleks hea näha ja ka sellepärast, et need on jõuluvärvid. Need olid küll mu esimesed, aga kindlasti mitte viimased isetehtud kindad!"

VAATA KÕIKI KINDAID!


BIANCA: "Valisin kinda tegemiseks roosa ja sinise lõnga - minu lemmik värvid. Lõpptulemusega olen väga rahul - ilusad ja armsad kindad!"


HELEN: "Kinnaste kudumine oli tegelikult väga lihtne, aga vahepeal oli tunni, et lihtsalt ei jaksa enam, kuna töö oli aeganõudev. Mustrit mõtlesin kaua ning peast käis läbi väga palju erinevaid ideid. Sirvisin internetist erinevate kinnaste mustritega pilte ja lõpuks otsustasin südamete kasuks." 

REBECCA: "Alguses oli kinnaste kudumine natuke raske, aga kui kudumistuhin peale tuli, sujus töö kergelt ja lihtsalt. Järgmiste kinnaste puhul valiksin ilsmelt rohkem eristuvad värvid, et muster paremini välja paistaks."

MARIA L kindad

ANGELIKA: "Kui ma kooksin veel ühe kindapaari, võtaksin kasutusele väiksemas suuruses kudumisvardad, et mul oleks võimalik katsetada suuremate ja põnevamate motiividega kudumist. Sel korral pidasin oluliseks värvide sobivust minu mantli värviga." 

MARI kindad

NICOLE: "Nautisin kinnaste kudumist väga. Alguses tundus see raske, kuid hiljem hakkas see teegvus meeldima. Praegu on käsil juba uute kinnaste kudumine."

GLORIA kindad
MARIA M kindad

ELO: "Kõige keerulisem kinnaste kudumise juures oli kahandamisel jälgida, et silmused liiga lõdvad ei tuleks ja et kude oleks ühtlane."

ELLA-MAI kindad

HANNA-LOTTA: "Kindad tulid täitsa kenad. Jäin ise rahule!"

TRIINU P: "Lõpptulemusega jäin väga rahule. Tulid ilusa mustriga ja soojad kindad."

HELEN: "Tänu tehtud kirikinnastele sain uue mõtte teha kirjatud salli."



Kommentaare ei ole: